░✦✧گفتم خدایا..... ✦✧░ ˙·٠•˙·٠•˙·٠•˙·٠•˙·٠•˙·٠•

رفتم که خار از پا کشم،محمل زچشمم دور شد***یک لحظه من قافل شدم صد سال راهم دور شد

 
 
░✦✧گفتم خدایا..... ✦✧░ ˙·٠•˙·٠•˙·٠•˙·٠•˙·٠•˙·٠•
|

گفتم.خدایا ازهمه دلگیرم
گفت.حتی ازمن؟
گفتم.خدایادلم راربودند
گفت.پیش ازمن؟
گفتم.خدایاچقدردوری
گفت: تویامن؟
گفتم.خدایاتنهاترینم.
گفت.پس من؟
گفتم.خدایاکمک خواستم
گفت غیرازمن؟
گفتم.خدایادوستتدارم
گفت بیشترازمن؟
گفتم.خدایااینقدرنگومن
گفت من توام توهم تکه ای ازمن



نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت12:34---8 شهريور 1392
سلام وبلاگ قشنگی دارید
جهت تبادل لینک به ما نظر بدهید
عنوان وبلاگم : قطعه ای از بهشت
متشکرم


خاکی
ساعت8:38---12 تير 1392
گفتم غم تو دارم
گفتا غمت براید
گفتم که ماه من شو
گفتا اگر براید...
قشنگ بود علی جان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : گمنام
تاریخ : چهار شنبه 12 تير 1392
زمان : 8:33